Fredag kväll











Fredag kväll, herregud säger jag. Vi drog på en fest för att fira Marcus som fyllde 20 år, men han och dom vi kom dit med stack. Sen så var vi kvar på festen och hade det riktigt kul. Senare på kvällen skulle vi gå och möta Marcus och Erik, men efter ungefär halva vägen satt vi oss ner på trottoaren, Och jag kunde inte resa mig upp igen. Jessika fick ringa Hamed, min mamma och min syster och säga att jag var as packad. Så Hamed fick bära mig in i bilen, och mamma och pappa fick bära in mig från bilen in till soffan.. Jag kommer inte ihåg så mycket utav kvällen igår, det enda jag vet är att det är den mest lyckade kvllen på länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0