ÄNTLIGEN!

Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja om på nytt. Jag ska vara mig själv och accepteras jag inte så då får det vara! Många har sagt så många gånger att jag inte får ändra mig, visst skit svårt efter alla känslor men eftersom jag inte dög som jag var så!

Nu känns det äntligen som om jag kan börja komma på rätt spår igen. Hoppas jag har rätt nu! Jag har ju haft fel så många gånger innan.

Måste bara tacka några som verkligen ställt upp för mig nu när allt varit så drygt!

Jessika finns det någon bättre än dig, du är helt underbar och jag är så överlycklig över att jag har dig som vän. Du är en man verkligen kan lita på och du ställer alltid upp! Du är verkligen guld värt. Skulle aldrig släppa dig vännen!


Sedan har vi Maddy, så många gånger du sagt, släpp det här och gå vidare, du kommer må så mycket bättre sen. Men jag har inte lyssnat. Du har stått ut så otroligt mycket. Jag älskar dig gumman, du är underbar :)


det är fler som verkligen har hjälpt mig på ben igen. Jag är så glad att ni velat hjälpa mig, jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: jessi

VI ÄLSKAR DIGGGG!! JAG ÄLSKAR DIG!! du ska bara veta hur glad jag är som har dig! du som står mig såå sjukt nära<3

2010-04-28 @ 14:05:53
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0